2015/10/17

Day 4: New Plans


Yesterday evening I sat together with some people from my apartment and we collected things we want to do and made a list. You can see the list with explanations here. Of course, it is not complete. I think I will find more things to do and I will add them to the list. But right now, this is what we've found in some travelling-guides.

Update: Today, I have been at Paddy's Markets in Chinatown. It was a market in a big market hall and it was so huge. You could easily get lost in the hall. They sold everything you can imagine: clothes, fruits, vegetable, jewellery, phone cases, costumes, bags, even wigs. There was so much stuff, it was very chaotic and you didn't know where to begin. It was amazing, but I hadn't bought anything. But I will defenitely visit it again to buy clothes and souviniers. For pictures, see below.

****


Gestern Abend saß ich mit ein paar Leuten aus meinem Apartment zusammen und wir haben Listen gemacht, mit den Dingen, die wir in Sydney machen wollen. Die Liste mit Erklärungen dazu gibt es hier. Natürlich ist die Liste so nicht komplett. Ich werde noch mehr Sachen finden, die ich machen will und sie zur Liste hinzufügen. Aber bis jetzt ist es das, was wir in Reiseführern gefunden haben.

Update: Heute war ich am Paddy's Makets in Chinatown. Es war ein großer Markt in einer Halle und es war riesig. Man konnte sich einfach in der Halle verlaufen. Es wurde alles verkauft, was man sich nur vorstellen kann: Kleidung, Obst, Gemüse, Schmuck, Handyhüllen, Kostüme, Handtaschen, sogar Perücken. Es gab so viele Sachen, es war richtig chaotisch und man wusste nicht, wo man anfangen sollte. Aber es war cool. Ich habe nichts gekauft, aber ich werde auf jeden Fall nochmal hingehen um Klamotten und Souviniers zu kaufen. Bilder gibts weiter unten.



To-Do-List




Paddy's Markets
Paddy's Markets

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen